marți, 2 iunie 2015

Un show incendiar




Timişoara! Mereu un oraş al viselor mele. Recent am petrecut un weekend de poveste ȋn acest loc minunat şi ȋncununat de vǎlul „old-city”.


Am primit minunata veste, printr-o surprizǎ a logodnicului meu, Lucian, care ȋmi spuse cǎ vom merge la un concert. Se numea Revolution  Festival Timişoara. A fost un show INCENDIAR!!! De-a dreptul nebun, ȋn sensul bun al cuvântului.
Pot spune un mod inteligent prin care Exist Festival reu
şeşte sǎ se dezvolte.
Concertul a fost ȋn datele de 30.05.2015-31.05 2015, şi s-a ținut la Muzeul Satului. Serile au fost cuprinse de rǎsunetele muzicii. Au existat 5 scene, cu muzicǎ pe toate gusturile. Acestea au fost: Music Guru (scena principalǎ), Electric Apex, Zion Love, Cubalcan şi Xtreme Music. Printre marile nume se numǎrau: Sabaton, Noisia, Dj Fresh, Dubioza Kolektiv, Modestep, Dj Marky, Impact pentru refuz, Eyesburn, Partibrejkers.     

                            









                   

Atmosfera = altǎ  lume. Alǎturi de muzicǎ, serile au fost ȋmbogǎțite şi de circari, bǎuturǎ şi mâncare, la prețuri puțin piperate. O regulǎ a concertului, era  faptul cǎ o datǎ  intrat, nu mai aveai voie sǎ ieşi, şi sǎ intri din nou, decât abia a doua zi. Concetul ȋncepea la 18:00 şi se ȋnceia ȋn jurul orei 04:00. Un loc preferat de mine, mai diferit de scenele respective, era o zonǎ a „concertului tǎcut”, ȋn care ți se oferea o pereche de cǎşti, 3 canale de muzicǎ, şi iarbǎ pe care sǎ o bǎtǎtoreşti. A fost o experiențǎ deosebitǎ.

                                                                                                   


..................................................................................................................................................................

Pe lângǎ concert, am dorit sǎ vǎd şi ȋmprejurimile. Am fost vrǎjitǎ de cadrul indubitabil de minunat, ȋncununat de coloristica floralǎ şi un firicel de vânt care adia ȋn cǎldura sufocantǎ  a zilei. Am vǎzut centrul, am mers  la noua realizare „arhitecturalǎ”, o paletǎ de culoare prin intermediul umbrelelor, dar şi la CarpatZoo, situat lângǎ  Pǎdurea Verde. Am fost uimitǎ de stilul ȋn care este abordat graffiti-ul pe strǎzile pierdute ale oraşului. Un loc care mi-a rǎmas ȋn suflet, şi ȋn care mi-am propus sǎ ȋnvǎț  ȋn perioada facultǎții, este  Parcul Central.

        

...........................................................................................................................

                                   

Iubesc Timişoara, oricine, orice ar spune. Mǎ regǎsesc pe marginea pietruitǎ, prin care trece Bega. Mi-a pǎtruns ȋn suflet şi acolo va rǎmâne.Ani de facultate,  care vor fi desǎvârşiți de lecturǎ şi cercetare, ȋn „Cetatea de pe Timiş”.

                                   













                                                             Vǎ mulțumesc ş
                                         vǎ ȋmbrǎțisez cǎlduros!
                                           mignona F.Anamaria











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu