sâmbătă, 27 iunie 2015

Amintiri printre priviri puse în fotografii.

Bună prieteni. Ştiu că de mult timp nu am mai postat nimic, pe blog, dar sunt într-o cursă continuă de învăţare, deoarece se apropie bacalaureatul cu paşi repezi. Totuşi, am decis să realizez o postare referitor la una dintre pasinunile mele:

FOTOGRAFIA. Nu sunt expertă în acest domeniu, dar pot afirma că imortalizarea prezentului prin intermediul unui aparat foto, îmi induce o stare de pace, relaxare, linişte şi fericire. Mă regăsesc în pozele mele, fiecare din ele deţin amprenta mea, esenţa mea. Aşa că am vrut să împart cu voi momente minunate. Sper să vă placă.
P.S.: Curând voi aduce noi postări interesante, materialele sunt deja pregătite. Sper să vă placă. Acum uitaţi fotografiile mele:















































                        Sper că fotografiile v-au plăcut. Cum am spus, noi postări cât de curând. 

   Vă pup şi îmbrăţişez cu drag. 
   mignona F.Anamaria
 

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu